Gl_ Ayarları'
gl_clear "x"

Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

gl_alphamin "x"

Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.

gl_max_size "x"

Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.

gl_cull "x"

Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)

gl_flipmatrix "x"

Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0 

gl_keeptjunctions "x"

Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.

gl_lightholes "x"

Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (0 Tavsiye)

gl_monolights "x"

Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (1 Tavsiye)

gl_overbright "x"

Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin

gl_palette_tex "x"

Kesinlikle 1 olmalıdır. 0 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.

gl_picmip "x"

Default değeri 0 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. Değer artarsa (0,75, 1 veya 2) kalite düşer.

gl_polyoffset "x"

Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.

gl_spriteblend  "x"

Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.

gl_dither "x"

32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.

gl_texsort "x"

1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.

gl_wateramp "x"

Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..

gl_ztrick "x"

FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.

gl_dynamic "x"

0-0-0  m505

gl_smoothmodels "x"

Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.

gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.

mp_decals "x"

Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin. 

r_decals "x"

Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.

max_shells "x"

Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir forumqs.com

max_smokepuffs "x"

Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.

Not:Alıntıdır

Teşekkürler Caca.

 






Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
E-mail adresin:
Mesajınız:

SaaT
 
Reklam
 
=>Sqndal.tr.gg<=
 
YILDIZ
KALPwww.sqndal.tr.ggKALP
YILDIZ

www.sqndal.tr.gg
WOOW KURUCU
AnkeT
 
gggggggg
 

Sitede Geçirilen Zaman
 

Bu sayfada dakika saniye misafirim oldunuz .....

 
Bugün 4 ziyaretçi (35 klik) kişi burdaydı!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Sitemize Hoş Geldiniz...Sqndal.tr.gg